Campanii

ALEGERI 2014/2015/2016

logo-campanii-14-16Pe parcursul derulării programului au avut loc alegeri parlamentare în 2014, în 2015 alegeri locale și alegeri prezidențiale în 2016. De aceea, participanții au avut oportunitatea, dar și provocarea de a organiza trei campanii de educare și încurajare a cetățenilor să meargă la vot: DA’ EU VOTEZ! / CÂNTĂREȘTE-ȚI VOTUL! / AVEM CE VOTĂM

Campaniile de încurajare la vot au avut două componente: comunicarea directă cu alegătorii și comunicarea online.

  • Comunicarea directă a fost realizată prin intermediul chestionarelor, pliantelor și a evenimentelor de vizibilitate;
  • Comunicarea online prin intermediul site-urilor daeuvotez.md și alegerilocale2015.md și a rețelelor de socializare DA’ EU VOTEZ! și CÂNTĂREȘTE-ȚI VOTUL!

În cadrul campaniei AVEM CE VOTĂM pentru alegerile prezidențiale din 2016, tinerii au vorbit cu peste 1200 de studenți, le-au prezentat ofertele candidaților referitor la problemele menționate de aceștia și i-au îndemnat să participe la vot.

campanii

campanii_3