Campanii

ALEGERI PREZIDENŢIALE 2020

Pe parcursul mai multor ediții Challenger, participanții au organizat campanii de încurajare a cetățenilor să participe la vot: DA’ EU VOTEZ! / CÂNTĂREȘTE-ȚI VOTUL! / AVEM CE VOTĂM

În perioada februarie-aprilie 2020, participanții programului, au chestionat peste 1 143 de tineri din șapte cele mai mari regiuni ale țării: Chișinău, Bălți, Cahul, Comrat, Orhei, Strășeni și Hîncești.

Rezultatele sondajului au arătat că principalele probleme cu care se confruntă tineri și care ar trebui să devină o prioritate pentru viitorul Președinte al Republicii Moldova țin de: venituri (22,3%), motivație și implicare (15,8%), educație (15,8%), joburi (15,6%), oportunități (8,3%) și sănătate (6,7%).

Pentru alegerile prezidențiale 2020, participanții Challenger au pregătit mai multe spoturi video care reflectă problemele date și încurajează tinerii să participe la alegerile prezidențiale și să voteze informat.

CAMPANII DE EDUCAȚIE ELECTORALĂ

logo-campanii-14-16Pe parcursul mai multor ediții Challenger, participanții organizează campanii de încurajare a cetățenilor să participe la vot: DA’ EU VOTEZ! / CÂNTĂREȘTE-ȚI VOTUL! / AVEM CE VOTĂM

Tinerii învăță să planifice o campanie civică, să elaboreze mesaje și să comunice direct cu alegătorii și politicienii.

 

 

campanii_site

Participanții distribuie răspunsurile și soluțiile candidaților la funcția de Președinte, privind cele mai importante probleme ale tinerilor din Republica Moldova.